Klanttevredenheid staat bij Handzender.nl voorop. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u onverhoopt toch een klacht over een artikel of bestelling hebben, verzoeken wij u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. U kunt uiteraard contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar [email protected]. Wij ontvangen dan graag een bericht met een duidelijke omschrijving van uw klacht, naam, bestelnummer en indien mogelijk een foto. Ingediende klachten worden doorgaans binnen een termijn van 5 dagen beantwoord. U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Wij streven naar een passende oplossing te komen voor uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)